Malbork Welcome Center Malbork

Malbork Welcome Center

Kościuszki 54, 82-200 Malbork

tel. (55) 647-47-47 (informacja turystyczna)

tel. 55 647-14-30 (sekretariat)

fax (55) 647-14-31

www.visitmalbork.pl

   


visit malbork welcome center

O Nas

Zadania ogólne Malbork Welcome Center to inicjowanie nowych działań mających wpływ na rozwój turystyki w Malborku, kreowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych miasta, tworzenie warunków rozwoju i podnoszenia jakości usług turystycznych w Malborku. W skład Malbork Welcome Center wchodzą następujące oddziały: I. [b]Centrum Obsługi Turysty i Współpracy z Branżą Turystyczną realizujące następujące zadania:[/b] - prowadzenie informacji turystycznej dla odwiedzających centrum - telefoniczne, mejlowe oraz korespondencyjne, - dysponowanie materiałami promocyjnymi przygotowanymi przez Biuro Promocji i podmioty turystyczne, - sprzedaż detaliczna pamiątek, map, książek, gadżetów z wizerunkiem i logo Malborka oraz zamku malborskiego, jak również dzieł lokalnych twórców ludowych związanych z Malborkiem, - gromadzenie, analiza i opracowywanie danych dotyczących infrastruktury turystycznej i odwiedzających Malbork turystów; przekazywanie danych i analiz do Biura Promocji, - współpraca merytoryczna i współdziałanie z innymi punktami informacji działającymi w Polsce, - monitoring i zlecanie badań marketingowych dotyczących zjawisk turystycznych, - opracowywanie koncepcji nowych tematycznych tras turystycznych oraz realizacja koncepcji oznakowania turystycznego Miasta, - rezerwacja miejsc noclegowych i usług gastronomicznych na terenie Malborka i okolic, - współpraca z malborskimi i zewnętrznymi biurami podróży, współtworzenie z branżą turystyczną pakietów wycieczkowych i imprez (produktów turystycznych) oraz ich sprzedaż dla biur lub turystów indywidualnych, - realizacja wspólnych projektów branży turystycznej i centrum, - współpraca z Muzeum Zamkowym w zakresie organizowania i rezerwacji imprez konferencyjnych i innych produktów turystycznych, - współudział w szkoleniu kadr dla potrzeb turystyki, - prowadzenie rejestru tzw. innej bazy noclegowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 55 poz. 578). II. [b]Biuro Promocji Turystyki i Kultury Miasta Malborka realizujące następujące zadania:[/b] - opracowywanie koncepcji działań promocyjnych Miasta w planach rocznych i wieloletnich, odzwierciedlających cele określone w Strategii Rozwoju Miasta Malborka i Programie Rozwoju Produktu Turystycznego Miasta Malborka zgodnie z przyjętym Systemem Identyfikacji Wizualnej Miasta Malborka, - koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie realizacji tych działań przez pozostałe komórki organizacyjne Urzędu Miasta Malborka, miejskie jednostki organizacyjne i inne podmioty, którym powierzono realizację tych zadań, - przygotowywanie i organizacja study tour i press tour (podróże studyjne) dziennikarzy zagranicznych i krajowych oraz przedstawicieli biur podróży do Malborka, - promocja turystycznego logo Miasta Malborka, - nadzór i prowadzenie turystycznego serwisu internetowego Miasta Malborka, aktualizacja danych dotyczących turystyki, - współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji Miasta, - opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta, zlecanie wykonania, zakup i dystrybucja tych materiałów, - zlecanie przeprowadzania kampanii promocyjnych Miasta w kraju i za granicą, - zamieszczanie informacji o ofercie Miasta w wybranych wydawnictwach i czasopismach branżowych, - współpraca z komórką organizacyjną Urzędu Miasta zajmującą się pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania dla realizacji niektórych zadań promocyjnych Miasta - współpraca w zakresie tworzenia nowych projektów dotyczących turystyki, - organizacja udziału Miasta w targach, wystawach, prezentacjach krajowych i zagranicznych, - zlecanie wykonania i zakup materiałów wystawienniczych, - sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu promocji Miasta i rozwoju turystyki, - współudział w przygotowywaniu oferty inwestycyjnej Miasta w zakresie inwestycji turystycznych. III. [b]Biuro Marketingu Imprez realizujące następujące zadania:[/b] - współpraca z komórką Urzędu Miasta zajmującą się wydawaniem pozwoleń na imprezy w mieście w celu koordynacji imprez w Malborku, - marketing i promocja imprez turystycznych, kulturalnych i sportowych, - przygotowywanie kalendarza imprez turystycznych i kulturalnych, - uzgadnianie planów imprez i innych działań promujących Miasto proponowanych przez Muzeum Zamkowe w Malborku oraz niezależnych organizatorów, - budowanie sieci partnerów promocji Miasta w ramach współpracy z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi, jak również przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi w zakresie promocji miasta, turystyki i organizacji imprez - opracowywanie i upowszechnianie kalendarza imprez o charakterze turystycznym i kulturalnym przy współpracy z odpowiednią komórką organizacyjną Urzędu Miasta.