4 maja 2012 | 10:25
Więcej informacji na temat Płatnośći
znajdą Państwo w poniższej wiadomości.
Jako, że teraz ja się zajmuję płatnościami zajdzie mała zmiana w ich dokonywaniu.
Chciałbym wszystkich poinformować, że płatności będziemy dokonywać tylko i wyłącznie poprzez przelew na konto, a nie jak miało to miejsce gotówką.
W tytyle przelewu należy wpisać: Streetball MM-RRRR imię nazwisko
Płatności za cały miesiąc dokonujemy z góry. Na stronie głównej będzie widiał nr konta wraz z kwotą i tytułem do wpłaty.
W przyszłości zostanie również stworzona zakładka Płatności na której będziemy mieli możliwość w każdej chwili sprawdzenia, czy mamy wszystko uregulowane.
Z racji, że koszt wynajęcia sali za 1,5 godz to 90zł. postanowiłem ustalić stawkę na 10zł za spotkanie.
Jeśli będzie więcej pieniędzy klubowych zostaną one wykorzystane na koniec sezonu.
Tak więc proszę o dokonywanie już płatności za cały miesiąc.
Lista zapłaconych zawodników będzie upoważniała do pierwszeństwa gry w przypadku gdy będzie za dużo ludzi w danym dniu.
Proszę poinformować wszystkich swoich kolegów o tej stronie internetowej jeśli jeszcze o niej nie wiedzą.