Z uslug stomatologicznych Pani Doktor Czupy korzystam prawie 20 lat . Polecam - najlepszy dentysta w Marborku .
Pani doktor i obsługa bardzo sympatyczna, idąc bardzo sie bałam gdyż było to pierwsze leczenie zęba w życiu ale nie potrzebnie. Pani doktor podczas leczenia prowadzi miłą rozmowę i za nim sie obejrzymy mija wizyta. Ogólnie mówiąc bardzo polecam panią Joannę Czupe.
Drodzy pacjenci, ktorzy narzekacie, ze nie zostaliscie obsluzeni wystarczajaco "godnie"- pamietajcie, ze gabinet nie powstal wylacznie dla Was i nie funkcjonuje dlatego tylko, ze raz na jakis czas udacie sie tam na wizyte. Ja sama pracuje w branzy uslugowej i rozumiem jak to jest, gdy klient "oleje" wizyte i nawet nie powiadomi o nieobecnosci a potem awanturuje sie, ze pilnie ma byc przyjenty. Ludzie zacznijcie szanowac czas innych ludzi, a nie tylko myslicie o "czubku swojego nosa". Ja goraco polecam p. doktor i cala przesympatyczna obsluge. Nigdy nie mialam z niczym tam problemu z ich strony. Jestem bardzo zadowolona.
Polecam wszystkim bardzo profesjonalne leczenie.
Zgadzam się z poprzednią opinią-obsługa ńiedostaczeczna.Miałam umówioną dwu godzinną wizytę dla siebie i dla męża po przybyciu do gabinetu okazało się że mamy tylko godznkę po czym gdy ja opuściłam gabinet po pół godziny wszedł mąż i zrobiono mu tylko przegląd pomimo iż zostało nam jeszcze 20 min.Zapytałam dlaczego? Pani w rejestracji stwierdziła,że zostało za mało czasu na leczenie jednego zęba a mi zrobiono w pół godziny 3 ubytki.po za tym Pani "doktor" przy znieczuleniu poraziła mi nerw językowy.Następnego dnia na wizycię zgłosiłam że nadal nie czuję połowy języka i smaku.Ze stoickim spokojem Pani "doktor"odparła że prawdopodobnie został pozarzony nerw ale w ciągu pół roku powinien się zregenerowć,no i żebym brała vit.B.Mija 2 tydzień a ja języka i smaku nadal ńie czuję do tego mam cały język poraniony bo mimowolnie sobie go przygryzam.Na dzień dzisiejszy nie mogę jeść,spać ogólnie MASAKRA !!!!!!!
Witam! Polecam ogólnie lekarza ale nie obsługę. W ten sam termin na jaki jest ustalona wizyta dowiaduję się ze na moje miejsce zostanie przyjęta inna pacjentka z poważniejszym problemem niż mój. A to wszystko przez nie stawienie się na poprzednio wyznaczoną wizytę (w ramach kary). Po kilku prośbach z mojej strony pani z którą rozmawiałem nie chciała przekazać telefonu pani doktor, a na zapytanie czy mam przyjechać osobiście do gabinetu na rozmowe w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji otrzymałem odpowiedz iż pani dr nie rozmawia z pacjentami. Wnioskuję zatem pracownikom Pani dr nie zależy na pacjentach.